opleidingen & trainingen
Feedback geven en ontvangen
Het geven en ontvangen van feedback is belangrijk voor de wendbaarheid van je organisatie. Snel schakelen, open kunnen zijn naar collega’s en een boodschap af kunnen geven, ook al is deze kritisch, komen zowel de samenwerking als de verstandhouding ten goede. Echter vinden veel mensen dit spannend. En dat is logisch. Een kritische boodschap incasseren kan moeilijk zijn, maar ook met het afgeven van een kritische boodschap nemen we sociaal risico.
Positieve feedback is daarnaast net zo belangrijk. Maar hoe geef je positieve feedback op zo’n manier dat het aan de andere kant goed landt? Je krijgt in deze praktische training tools aangereikt om jezelf op deze punten verder te ontwikkelen. Je leert de essenties van goede feedback, je leert dat het sandwich model eigenlijk niet goed werkt én dat feedback niet per se een cadeautje is. Wat feedback wel is en hoe je het goed kunt geven en ontvangen, dat leer je in deze training.
Aantal trainingsdagen: 1
Maximaal aantal deelnemers: 8
Leervormen: training, action learning
Persoonlijk advies
Onze adviseurs helpen je graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij jouw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kun je terecht bij onze afdeling advies.
Bel voor vrijblijvend advies: 033-87 95 270 / 06-48 26 20 60
Informatie aanvragen:
